Cities: Skylines — Deep Focus Radio
Wsłuchaj się w zestaw utworów z gatunków ambient i lo-fi prezentowanych przed DJ-a „Deep Thought”. Stacja posiada 16 unikalnych utworów, które pomogą Ci się skupić na tym, co naprawdę ważne: doskonałym rozmieszczaniu ulic.