Cities: Skylines - Deep Focus Radio
DJ "Deep Thought" tarafından sunulan Ambient ve Lo-Fi çalışma müziklerinin keyfini çıkar. Bu istasyon, gerçekten önemli olan şeye odaklanmana yardımcı olacak 16 eşsiz parça içerir: Mükemmel cadde düzenleri.