Cities: Skylines - Deluxe Edition Upgrade Pack
Included in the Deluxe Edition Upgrade Pack are 5 In-game historical monuments from around the world, the games original soundtrack as well as a digital art book.
This Original Soundtrack includes 14 unique tracks mixed from the ambient music of the game, allowing you to enjoy the wonderful music whenever you want.
See the concepts behind the buildings! The book features almost a 32 hand-drawn concepts of the game various buildings and the story behind each.