Cities: Skylines — Downtown Radio
Odpręż się w domowym zaciszu przy najspokojniejszych dźwiękach w mieście, które nadaje Downtown Radio — prawdziwa skarbnica współczesnej muzyki z gatunku lounge dostępnej w grze Cities: Skylines. Radiostacja emituje 16 oryginalnych utworów z akcentami retro, skomponowanych specjalnie z myślą o nocnych markach projektujących swoje miasta. Sięgnij po ten niezastąpiony zestaw, w którym DJ Troy Anderson zabierze cię w blisko godzinną, relaksującą muzyczną podróż.