Cities: Skylines – Downtown to Countryside Bundle
Pakiet „Downtown to Countryside” to wycieczka po ruchliwym mieście i zacisznej, pełnej uroku wsi. Ukształtuj centrum miasta i odkrywaj tereny wiejskie dzięki zestawom treści od twórców – wszystko w rytm muzyki płynącej ze stacji radiowej Harvest Harmony.
Obserwuj, jak twoje miasto się rozwija dzięki pakietowi „Emerging Downtown” od twórcy społecznościowego Smilies. Ten zestaw treści zawiera szeroką gamę nowych budynków: od małych, podniszczonych budowli po nowoczesne konstrukcje. Przekształć swoje miasto, zastępując rustykalny urok śródmiejskim klimatem.
Odkrywaj wiejski charakter swojego miasteczka dzięki pakietowi „Countryside”, stworzonemu przez twórcę społecznościowego Cbudd. Ten zestaw treści zawiera nowe budynki i rekwizyty, takie jak miejscowy targ spożywczy i ratusz. Wszystko to sprawi, że poczujesz sielankowy urok spokojnego życia na wsi.
Odetchnij przy sielskich dźwiękach stacji Harvest Harmony, która puszcza muzykę przywołującą skojarzenia z bezkresnymi polami i wiejskimi krajobrazami. 16 utworów przeniesie cię na pofalowane wzgórza, gdzie ujrzysz złoty zachód słońca – to idealna ścieżka dźwiękowa na spacer wśród pól uprawnych.