Cities: Skylines − Financial Disctricts
Cities: Skylines to nowoczesne spojrzenie na klasyczny symulator miasta. Innowacyjne elementy rozgrywki pozwolą Ci poczuć prawdziwe emocje i zmierzyć się z wyzwaniem, jakim jest tworzenie i utrzymanie prawdziwej, tętniącej życiem metropolii, dzięki rozbudowie klasycznej mechaniki budowy miasta.