Cities: Skylines — Green Cities
Rozszerzenie Green Cities wprowadza do podstawowej wersji gry 350 nowych obiektów, wzbogacając ją o szereg nowych opcji wizualnych. Całości dopełniają budynki ekologiczne, sklepy z produktami naturalnymi, pojazdy elektryczne oraz nowe usługi zaprojektowane po to.