Cities: Skylines - Green Cities
Daireden Daireye, Binadan Binaya, Caddeden Caddeye: Yeni Ekoloji Dostu Binalar, yeni özel binalar, yeni alternatif hizmet binaları, yeni eşsiz binalar, elektrikli taşıtlar, yeni parklar... 350 yeni içerik Cities: Skylines'a yepyeni ve eşsiz bir görünüm kazandırıyor.