Cities: Skylines - Harumi Nights FM
Get lost in the evening glow with “Harumi Nights FM”, a Radio Station inspired by the vibrant nightlife of modern Japan. These 16 tracks provide the perfect sound for your journey through bustling shopping districts and hidden alleys in the city after dark.
Get lost in the evening glow with “Harumi Nights FM”, a Radio Station inspired by the neon-lit streets and vibrant nightlife of modern Japan. With 16 tracks, you’ll be transported to bustling shopping districts and hidden alleyways, the perfect soundtrack for your journey through the city after dark.