Cities: Skylines - Harumi Nights FM
Fortab dig i aftenlyset med "Harumi Nights FM", en radiostation inspireret af de neonoplyste gader og det pulserende natteliv i det moderne Japan. Med de 16 numre bliver du ført til travle shoppingkvarterer og skjulte gyder – det perfekte soundtrack til din rejse gennem byen efter mørkets frembrud.