Cities: Skylines – Harumi Nights FM
Zatrać się w wieczornym blasku dzięki „Harumi Nights FM”, stacji radiowej inspirowanej rozświetlonymi neonami ulicami i życiem nocnym współczesnej Japonii. 16 utworów przeniesie Cię do ruchliwych dzielnic handlowych i wzbogaci wieczorną przechadzkę po ukrytych alejkach miasta.