Cities: Skylines – Harvest Harmony
Odetchnij przy dźwiękach stacji Harvest Harmony, która puszcza muzykę przywołującą na myśl bezkresne pola i wiejskie krajobrazy. 16 utworów przeniesie cię na pofalowane wzgórza przy złotym zachodzie słońca – to idealna ścieżka dźwiękowa na spacer po wsi.