Cities: Skylines - Harvest Harmony
Sana uçsuz bucaksız arazileri ve kırsal manzaraları anımsatacak Radyo İstasyonu "Harvest Harmony" ile kırsala kaç. 16 parça ile inişli çıkışlı tepelere ve altından gün batımlarına taşınacaksın. Çiftliklerdeki yolculuğun için mükemmel müzikler.