Cities: Skylines - Industries
Captain Your Own Industry: Define an area with the industry area tool and place highly specialized industrial buildings to build and manage the production chain from raw material extraction up to final end product. Industry Areas are divided into four types based on the natural resource they are processing: Farming, Forest, Ore and Oil. These areas can level up upon reaching productions goals and staffing requirements.
Build it up, Buttercup : New industrial buildings include Extractors, Warehouse Facilities, Processing and Auxiliary Buildings, Industrial Props and Roads. Unique Factories, such as Food, Toy, Furniture, Car and Electronics produce luxury products, and require a large quantity of workers, water and electricity as well as input from your industries.
Ship It: Manage traffic and logistics with industry warehouses and the use of the new Cargo Services including a cargo airport.
Go Postal: Boost your citizens’ well-being with mail delivery and collection services. Post sorting facilities handle mail between outside connections and the post offices, and new Post Van and Truck vehicles enable the carriage.