Cities: Skylines - JADIA Radio
Afrika kıtası geniştir, müziğiyse çeşitlidir. JADIA (Just Another Day in Africa) Radyo İstasyonu, ülkesinin müzikal geleneklerinden ilham alan müzisyen Wan Shey imzalı 16 şarkıdan oluşan bir koleksiyondur.