Cities: Skylines – K-Pop Station
Daj się ponieść K-popowym rytmom! W stacji radiowej K-Pop Station znajdziesz dźwięki prosto z Korei Południowej, które pobudzą cię do działania. K-Pop Station to 16 utworów i ponad 45 minut energetyzującej muzyki!