Cities: Skylines — Match Day
Dostępne za darmo dla wszystkich graczy DLC Cities: Skylines „Match Day” umożliwia burmistrzom stawianie w miastach stadionów i oferuje wszystkie korzyści oraz wyzwania związane z organizacją dużych wydarzeń sportowych na swoim podwórku.