Cities: Skylines - Match Day
Tüm Cities: Skylines oyuncuları için ücretsiz olan "Match Day", oyuncuların şehirlerine stadyumlar eklemelerini mümkün kılıyor ve büyük spor etkinliklerine ev sahipliği yapmanın zorluklarını ve faydalarını da beraberinde getiriyor.