Cities: Skylines - Mountain Village Bundle
The Mountain Bundle is a collection of mountain-themed additions for Cities: Skylines. This bundle allows you to build a mountain village while offering the perfect setting with a mountain-focused Map Pack, all to a selection of music with Alpine vibes.
The "Mountain Bundle" is a collection of mountain-themed additions for Cities: Skylines. This bundle allows you to capture the serene essence of life in a mountain village while offering the perfect setting with a mountain-focused Map Pack. To complete the experience, a selection of music to maintain those Alpine vibes throughout your gameplay.
Embrace the charm of mountainous living with the “Mountain Village” pack from community creator Tomas13TO. This Content Creator Pack introduces 45 new assets that capture the essence of life in a serene mountain village.
Get ready to elevate your city with “Map Pack 3” from the community creator TeddyRadko. This Content Creator Pack introduces 10 new maps inspired by mountain landscapes, with towering peaks and serene valleys.
For all the city builders who love the sounds of trees whispering in the wind, this Radio Station is for you! With “Alpine Tunes,” you’ll immerse yourself in 16 tracks and almost one hour of music perfect for your next trip to the mountaintop.