Cities: Skylines – Mountain Village Bundle
Pakiet „Mountain Bundle” to kolekcja elementów o tematyce górskiej do gry Cities: Skylines. Pozwala uchwycić esencję spokojnego życia w górskiej wiosce, oferując jednocześnie idealną scenerię dzięki pakietowi górskich map. Wrażenia uzupełnia wybór odpowiednich utworów muzycznych, które nie pozwolą uwolnić się od alpejskich klimatów podczas całej rozgrywki.
Poczuj urok górskiego życia dzięki zestawowi „Mountain Village” od twórcy ze społeczności o pseudonimie Tomas13TO. Ten zestaw treści od twórców wprowadza 45 nowych elementów, które pozwalają uchwycić atmosferę życia w spokojnej górskiej wiosce.
Ulepsz miasto dzięki zestawowi „Map Pack 3” od twórcy ze społeczności o pseudonimie TeddyRadko. Ten zestaw treści od twórców obejmuje 10 nowych map inspirowanych górskim krajobrazem – od wysokich szczytów po spokojne doliny.
Oto idealna stacja radiowa dla budowniczych miast, którzy uwielbiają subtelny szum drzew kołyszących się na wietrze! W zestawie „Alpine Tunes” otrzymasz 16 klimatycznych utworów składających się na prawie godzinę muzyki, która uprzyjemni ci następną wyprawę na szczyt.