Cities: Skylines – On Air Radio
Słyszysz? To jazzowe utwory ze stacji On Air Radio niosą się po ulicach Cities: Skylines. Poznaj ścieżkę dźwiękową wprost stworzoną do efektownej kompozycji miasta. Słuchaj już teraz!