Cities: Skylines - On Air Radio
Havalı tipler neşeleniyor; "On Air Radio", Cities: Skylines'a caz ritimleri getiriyor. Civardaki en düzgün şehirleri inşa etmek için ideal. Hemen radyoyu aç!