Cities: Skylines - Parklife
Parklar ve Bahçeler: Yeni park alanı aracını kullanarak boş arazilerin olduğu yerlere park bölgeleri ile mutluluğu ve etkinliği geliştirip parkların seviyesini yükselten Park Bakımı gibi yeni şehir hizmetleri kur.
Adım Adım: Şehrini yeni bir gezi otobüsü hattı, yeni hizmet binaları, eğlence parkları, doğa rezervleri, şehir parkları ve hayvanat bahçeleri gibi yeni eşsiz binalar ve Lord Chirpwick Kalesi gibi yeni anıtlarla özelleştir.
Herkes İçin Ücretsiz Otoban: Cities: Skylines tarihinde ilk kez park bölgelerinin yanındaki yollara (sadece yolların yanına değil) binalar yerleştirebilirsin. Malzemeler park alanlarının herhangi bir yerine yerleştirilebilir.
Parkta Yürüyüş: Diğer turizm geliştirmelerinin yanı sıra yeni yürüyüş ve gezi turları için rotaları kişiselleştir ve bilet fiyatlarını belirle.
Kurallara Uyalım: Hayvan Etiği ve Havai Fişek gibi rekreasyon tehlikeleriyle başa çıkmak için üç yeni şehir politikası ve sekiz yeni park politikası uygula.