Cities: Skylines - Pearls From the East
Pearls from the East, şehrine Çin mimarisinden ve tasarımından ilham alan yepyeni bir tarz katacak! Her biri şehir silüetinin eşsiz bir parçası olmaya hazır üç orijinal yapı ile vatandaşlarına yeni eğlenceler (ve pandalar!) sun.