Cities: Skylines – Piano Tunes Radio
„Piano Tunes” to idealna stacja radiowa dla miłośników klasycznej, wyrafinowanej i eleganckiej muzyki fortepianowej. Dzięki 16 utworom i około godzinie muzyki z budową miasta poradzisz sobie śpiewająco!