Cities: Skylines - Piano Tunes Radio
"Piano Tunes" klasik, havaî, zarif piyano müziğini sevenler için mükemmel Radyo İstasyonudur. 16 şarkı ve yaklaşık bir saatlik müzik ile şehriniz parmaklarınızın ucunda kusursuz bir şekilde yükselecek!