Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Take the next step and beautify your City with the Plazas and Promenades bundle, with one Expansion, two Content Creator Packs, and two Radio Stations!
Say Goodbye to noise and pollution and Hello to pedestrian streets, carfree areas, and modern plazas. It’s time to level up your Cities with this environment-friendly expansion!
Rediscover the modernist movement of the 60s with this pack made by REV0. Mid-Century Modern offers 147 residential growable buildings and district style, hotels, restaurants, decorations: fences, furniture, and yard decor.
Create your own vintage beach resort with this 19th-century-inspired pack by Gèze. Seaside Resorts will add a stylish flair to your city: relive the nostalgic atmosphere from the old resort towns!
Let the synth sounds surround you on your journey towards endless adventure. This radio station will have you building to 80’s-inspired synth tracks that let your imagination flow freely.
Play Shoreline Radio and portal yourself to a much slower natural pace. Peace out, transmute your ego into pure self-love and let your heartbeat to a new-age folkish indie vibe.