Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Gürültü ve kirliliğe veda et, yayalaştırılmış sokakları, arabasız bölgeleri ve modern plazaları selamla. Şehirlerine bu çevre dostu eklentiyle seviye atlatmanın zamanı geldi!
"Mid-Century Modern" REV0 tarafından geliştirilen bu paketle 60'ların modernist hareketini yeniden keşfet. Mid-Century Modern, 147 konut bölgesi büyütülebilir binası ve bölge stili, oteller, restoranlar ve çitler, mobilyalar, bahçe dekorları gibi dekorasyonlar sunuyor.
Gèze tarafından geliştirilen 19. yüzyıl esintili bu paketle kendi nostaljik sahil yerini yarat. Seaside Resorts şehrine şık bir atmosfer getirecek: eski tatil köylerindeki nostaljik atmosferi yeniden yaşa!
Synth sesleri sonsuz maceraya doğru yaptığın yolculuğunda seni sarıp sarmalasın. Bu radyo istasyonu sayesinde hayal gücünü özgür bırakacak, şehrini ilhamını 80'li yıllardan alan synth müzikler eşliğinde inşa edeceksin.
Çok daha yavaş bir doğal ritme kapı açmak için Shoreline Radio'ya kulak ver. Kendini huzura bırak, benliğini saf öz sevgiye dönüştür ve kalp atışlarını bir new-age bağımsız folk havasına ver.