Cities: Skylines – Plazas & Promenades
Zrób krok naprzód z dodatkiem Plazas and Promenades. Pożegnaj się z hałasem i zanieczyszczonym powietrzem, a powitaj deptaki, strefy wolne od samochodów i nowoczesne place. Wynieś swoje miasta na wyższy poziom dzięki temu przyjaznemu dla środowiska dodatkowi!
Strefy piesze i nowe polityki – aktywuj trzy obowiązujące w konkretnych strefach polityki miejskie. Wolna jazda – sprawia, że na wszystkich drogach w strefie pieszej (z wyjątkiem autostrad) obowiązuje ograniczenie prędkości wynoszące 30 km na godzinę. Zakaz sprzedaży produktów słodzonych – zwiększa średnią długość życia mieszkańców w strefie pieszej, ale zmniejsza ich średnie szczęście. Muzyka uliczna – zwiększa średnie szczęście i hałas w pieszych strefach handlowych.
Specjalizacja dzielnic: dodaliśmy trzy nowe specjalizacje dzielnic. Są to biura, gęsto zaludnione strefy mieszkalne i gęsto zaludnione strefy handlowe. Określenie specjalizacji danej dzielnicy wpływa na wszystkie kratki znajdujące się na jej terenie, a powstające budynki będą miały inny wygląd i wpływ na rozgrywkę. Każda specjalizacja zawiera 24 nowe, nowoczesne budynki tworzące gęstą zabudowę!