Cities: Skylines – Pop-Punk Radio
Stworzyliśmy tę stację radiową dla wszystkich naszych poppunkowych budowniczych. Jeśli lubisz muzykę pop punk, ta stacja jest właśnie dla Ciebie! Zawiera 16 ścieżek, czyli ponad 75 minut mocnych i skocznych brzmień.