Cities: Skylines - Race Day Bundle
Sæt fut i byen med Race Day Bundle, der indeholder én udvidelse, to indholdsskaberpakker og én radiostation!
Du kan forvandle din skyline med en pakke, der balancerer både historie og fremskridt. Pakken er skabt af Brum og indeholder bygninger, der blander tradition og funktion, og som bruger stål, glas og beton til at skabe et særligt look, hvor moderne innovation og historisk bygningsbevarelse går hånd i hånd.
Rå beton og benhårdt design. Cristolisto har skabt en pakke, der hylder brutalismens modige geometriske former. Giv din by en moderne og barsk kant med monumentale vartegn og unikke bygninger.
Mærk byens moderne puls med soft house og varme, opløftende toner. Indeholder 16 numre, der veksler mellem bløde rytmer og euforiske melodier. Det perfekte soundtrack til en køretur ved solnedgang, hvor byens lys glimter i baggrunden.