Cities: Skylines – Race Day Bundle
Wrzuć wyższy bieg budowania miasta z zestawem Race Day Bundle zawierającym rozszerzenie, dwa pakiety twórców i stację radiową!
Odmień panoramę swojego miasta z pakietem twórcy Brum równoważącym tradycję i postęp. Połącz tradycję z funkcjonalnością przy pomocy konstrukcji obudowanych w stal, szkło i beton i stwórz wizerunek, w którym nowoczesny rozwój i kultywacja historii pięknie ze sobą współistnieją.
Postaw na surowy beton i bezkompromisową architekturę. Ten pakiet twórcy Cristolisto celebruje śmiałe, geometryczne formy brutalistycznej architektury. Nadaj nowoczesny, surowy wygląd swojemu miastu monumentalnymi, urbanistycznymi strukturami i unikalnymi budynkami.
Uchwyć puls bieżącej chwili z nowoczesnym soft housem i podtrzymującymi na duchu, ciepłymi melodiami. Te 16 ścieżek oscylujących pomiędzy łagodnymi rytmami i wyraźnymi, euforycznymi akcentami to doskonałe tło dla słonecznych przejażdżek i miejskich świateł.