Cities: Skylines — Relaxation Station
Odstresuj pełne napięcia ulice i odpręż się, słuchając kojącego jazzu, muzyki lounge, groove'u, a nawet łagodnych karaibskich brzmień, w towarzystwie prezentera radiowego Jasona. Możesz też natknąć się na reklamę lub dwie swojej ulubionej sieci gastronomicznej czy firmy ubezpieczeniowej. Więc usiądź wygodnie, włącz radio i pozwól naszemu DJ-owi i jego relaksującej liście utworów dać Ci całe mnóstwo przyjemności.