Cities: Skylines - Relaxation Station
Usta radyo spikeri Jason'dan dinlendirici jazz, lounge, groove ve hatta keyifli Karayip müzikleriyle stresi sokaklarından uzaklaştır ve keyfine bak. Ayrıca favori gıda veya sigorta şirketinle ilgili birkaç reklama denk gelebilirsin. Radyoyu aç, arkana yaslan ve oyun içi DJ'imizin rahatlatıcı bir çalma listesiyle kulaklarının pasını silmesine izin ver.