Cities: Skylines — Rock City Radio
Czy chcesz, aby podczas Twojej drogi do pracy było więcej machania głową w rytm rockowej muzyki, a mniej uderzania nią o kierownicę? Czy wszystkie zaprojektowane przez Ciebie osiedla „dają czadu”? Cities: Skylines nareszcie ma dla Ciebie odpowiednią muzykę! Nowa rockowa stacja radiowa zagłuszy szum Twojego miasta gatunkami takimi jak grunge, klasyczny rock, sleaze rock i metal. Nie ma lepszej ścieżki dźwiękowej od Rock City, jeśli planujesz zbudowanie swojego własnego Detroit Rock City — tylko uważaj, aby za bardzo nie demolować pokojów hotelowych, gdy już poczujesz się jak prawdziwa gwiazda rocka!