Cities: Skylines - Shops of Shibuya Bundle
Discover new horizons with the “Shops of Shibuya Bundle”. Expand your city with a variety of new maps featuring diverse climates and dramatic environments, along with an asset pack inspired by Shibuya’s vibrant shopping scene - all set to the ambient tones of a tranquil, neon-lit Japanese city at night.
Discover one of Japan's most iconic districts with “Shops of Shibuya” created by community creator ‘Stop it D’. This Content Creator Pack brings the broad selection of the area to your city, with sleek storefronts, bustling boulevards, and tucked-away sidestreets known only to locals and fashion-forward visitors. Featuring a mix of low and high-density commercial buildings, unique buildings, and parks, this pack captures the energy of a trendy fashion district.
Expand your horizons with “Map Pack 4” from the community creator Uncle Ron. This Content Creator Pack introduces new maps, each inspired by iconic rivers, dramatic landscapes, and breathtaking coastlines. From tropical archipelagos to alpine fjords, these maps and 10 new intersections let you create your next city in a unique but realistic setting.
Get lost in the evening glow with “Harumi Nights FM”, a Radio Station inspired by the neon-lit streets and vibrant nightlife of modern Japan. With 16 tracks, you’ll be transported to bustling shopping districts and hidden alleyways, the perfect soundtrack for your journey through the city after dark.