Cities: Skylines - Shops of Shibuya Bundle
Terokai horizon baharu dengan “Shops of Shibuya Bundle”, menampilkan peta baharu dengan iklim pelbagai dan persekitaran dramatik, serta pek aset yang diinspirasikan oleh suasana membeli-belah yang meriah di Shibuya, semuanya disulami dengan bunyi latar suasana bandar Jepun yang diterangi neon pada waktu malam.
Terokai salah satu daerah paling ikonik di Jepun dengan “Shops of Shibuya” yang dicipta oleh pencipta komuniti ‘Stop it D’. Pek Pencipta Kandungan ini membawa kepelbagaian kawasan tersebut ke bandar anda, dengan kedai hadapan yang bergaya, jalan raya yang sibuk, dan lorong-lorong tersembunyi yang hanya diketahui oleh penduduk tempatan serta pengunjung yang sukakan fesyen. Menampilkan gabungan bangunan komersial berketumpatan rendah dan tinggi, bangunan unik, serta taman, pek ini menghidupkan kemeriahan sebuah daerah fesyen yang bergaya.