Cities: Skylines — Snowfall
W Snowfall poziom trudności rośnie tym wyżej, im niższa temperatura panuje w mieście — a wszystko to dzięki nowym odczytom temperatury, które zmuszą Twoich mieszkańców do gromadzenia się w skupiska, gdy pogoda za oknem będzie się robić coraz gorsza. Kosmetyczne elementy pogodowe, stworzone z mieszanki deszczu i mgły, zostaną dodane do Cities: Skylines w ramach darmowej aktualizacji.
Posiadacze rozszerzenia Snowfall stawią czoła nowym wyzwaniom, które zmuszą ich m.in. do zapewnienia, że infrastruktura miejska będzie w stanie poradzić sobie z zimowymi spadkami temperatur — oraz, gdy tylko spadnie śnieg, do zadbania o to, by drogi pozostały przejezdne. Nowe pługi będą musiały odśnieżać ulice, aby samochody nie zamarzły w korkach, a zupełnie nowe tramwaje — przygotowane na każdą pogodę — i rozszerzone opcje transportu miejskiego pomogą zarówno mieszkańcom, jak i turystom poruszać się po metropolii — oraz odwiedzać nowe parki zimowe i widoki dodane do gry wraz z rozszerzeniem Snowfall.
Tramwaje, o które prosili gracze — więcej możliwości rozbudowy systemu transportu publicznego, w tym łatwiejsze zarządzanie istniejącymi liniami, a także tramwaje, o które prosiło tak wielu fanów.