Cities: Skylines - Snowfall
Snowfall'da dışarıdaki hava soğudukça vatandaşların ısınmak için sıkı giyinmesini sağlayacak yeni oyun içi hava durumu sistemi sayesinde sıcaklıklar düştüğünde şehri idare etmenin zorluğu artacak. Yağmur ve sisten oluşan hava durumu kozmetikleri ücretsiz güncelleme kapsamında Cities: Skylines'a eklenecek.
Snowfall'a sahip olan oyuncular, şehrin altyapısının mevsimsel ısınma ihtiyaçlarını karşılamasını ve kar yağmaya başladığında yolların açık kalmasını sağlama gibi yeni zorluklarla yüzleşecek. Trafiğin donup kalmasını önlemek için yeni kar küreme hizmetleri gerekecek ve dört mevsime uygun yeni tramvaylar ile genişletilmiş toplu taşıma seçenekleri, vatandaşların ve turistlerin kasabada dolaşarak Snowfall'daki yeni kış parklarını ve kent simgelerini ziyaret etmesine yardımcı olacak.
Hayalindeki Tramvaylar: Mevcut hatlarının kullanımını da kolaylaştıracak olan genişletilmiş toplu taşıma seçenekleri ve oyuncular tarafından çok istenen tramvaylar.