Cities: Skylines - Sunny Breeze Radio
Şehrin okyanus kıyısında palmiye yaprakları hafif hafif sallanırken müzik eşliğinde güneşleniyorsun. Dalgalar seni çağırırken yaz günlerine özel o elektronik ritim sesleri eşliğinde ayakkabılarını çıkarıyorsun.