Cities: Skylines — Sunset Harbor
Odkryj możliwości nowego rybołówstwa: zarządzaj łodziami rybackimi i gospodarstwami rybnymi, zyskując kolejny sektor gospodarczy w mieście.
Znajdź miejsce na budowę miasta idealnego! Rozszerzenie Sunset Harbor zawiera szereg rozmaitych map, w tym regiony stref: arktycznej, tropikalnej i umiarkowanej.