Cities: Skylines - Sunset Harbor
Denizde ve balık çiftliklerinde balıkçı teknelerini kontrol ederek yeni balıkçılık sektörünü keşfet, şehrine yeni bir ticaret alanı ekle.
Şehrini inşa edeceğin mükemmel noktayı bul! Sunset Harbor; kutupaltı, tropikal ve ılıman iklime sahip bölgeler sunan bir dizi farklı harita içerir.