Cities: Skylines — Synthetic Dawn Radio
Poradź sobie ze wszystkimi wyzwaniami śpiewająco dzięki kosmicznej muzyce z Synthetic Dawn! Stacja zawiera 16 oryginalnych nowych utworów, zarówno instrumentalnych, jak i wokalnych, obejmujących cztery wyjątkowe gatunki: 80's Electro, Vocoding Electro, Breakbeats oraz Futuristic Synths.