Cities: Skylines - World Tour Bundle 2
"It’s the second stop of the Cities: Skylines “World Tour”, with new content inspired from around the world!
Cities: Skylines presents Africa In Miniature: a new world of possibilities set in the African Continent. The first Content Creator Pack from long-time Cities fan, 3D Artist Setonji ""Prince Set"" Hotonu allows you to explore Africa’s exceptionally diverse architecture, vibrant colors, and unique urban mix.
For a total of 28 new buildings inspired by the existing urban masterpieces and unique architectural concepts.
The African continent is vast, and its music is diverse. JADIA Radio Station (Just Another Day in Africa) is a collection of 16 tracks from musician Wan Shey who pays homage to his country’s musical traditions, adding new vibes to Cities: Skylines.
It’s time for some retail extravaganza! With the Content Creator Pack “Shopping Malls” by community modder KingLeno you can bring your shopping experience to the next level, adding a variety of shopping malls to your City.
This content creator pack offers more than 60 assets, including department stores, shopping plazas, and fast food restaurants to populate your Shopping areas.
53 growable buildings added to the commercial zone (neighborhood malls, big box stores, modern luxury malls, and outdoor pedestrian malls)
“80’s Movies Tunes” is a Radio Station inspired by the 80’s classics. Let’s dive into the past with more than 15 tracks and around 70 minutes of music.
Sports season never ends with “Sports Venues”, a Content Creator Pack by community modder BadPeanut. From unique stadiums to community sports parks, this Content Creator Pack has everything you need to satisfy your City’s needs for sports!
Watch your citizens enjoy their favorite match! All large stadiums have realistic football, baseball, and American football animation - plus some new cool stats for you to look at. Some of them also have built-in public transport options. Do you prefer smaller crowds? Try Community sports parks: they’re smaller and can be placed everywhere.
We created this Radio Station for all the Pop-Punk city builders out there. If you enjoy pop-punk music, then this Radio Station is for you! With 16 tracks and more than 75 minutes of powerful, high-beat tunes.