Cities: Skylines – World Tour Bundle 2
To już drugi przystanek trasy Cities: Skylines „World Tour” pełnej nowej zawartości inspirowanej różnymi zakątkami świata!
Cities: Skylines prezentuje Africa In Miniature – nowy świat możliwości osadzony na kontynencie afrykańskim. To pierwszy zestaw treści od twórców, którego autorem jest wieloletni fan Cities i artysta 3D – Setonji „Prince Set” Hotonu. Pozwoli Ci on poznać niezwykle różnorodną architekturę, żywe barwy i wyjątkową miejską mieszankę Afryki.
Łącznie 28 nowych budynków inspirowanych istniejącymi miejskimi arcydziełami i wyjątkowymi koncepcjami architektonicznymi.
Afryka jest olbrzymia, a jej muzyka zróżnicowana. Stacja radiowa JADIA (Just Another Day in Africa) to zbiór 16 utworów Wana Sheya, które stanowią hołd dla tradycyjnej muzyki jego kraju i wzbogacają atmosferę gry Cities: Skylines.
Pora na zakupowe szaleństwo! Dzięki zestawowi treści od twórców „Shopping Malls”, którego autorem jest modder KingLeno, możesz wejść na następny poziom doświadczeń zakupowych i budować w mieście różnorodne centra handlowe.
Ten zestaw treści od twórców zawiera ponad 60 obiektów, w tym domy towarowe, place handlowe i restauracje fastfoodowe, którymi możesz zapełniać dzielnice handlowe.
53 dodatkowe, możliwe do rozwijania budynki do strefy handlowej (lokalne centra handlowe, wielkie supermarkety, współczesne luksusowe centra handlowe i deptaki na świeżym powietrzu)
„80's Movies Tunes” to stacja radiowa inspirowana klasykami z lat 80. Zanurzmy się w przeszłości dzięki ponad 15 utworom i około 70 minutom muzyki.
Dzięki zestawowi treści od twórców „Sports Venues”, którego autorem jest modder BadPeanut, sezon sportowy nigdy się nie kończy. Od wyjątkowych stadionów po miejskie parki sportowe – masz tu wszystko, czego potrzebujesz, aby zaspokoić sportowe potrzeby miasta!
Obserwuj, jak mieszkańcy z radością oglądają ulubione mecze! Wszystkie duże stadiony mają realistyczne animacje meczy piłki nożnej, baseballa i futbolu amerykańskiego, a część z nich pozwala rzucić okiem na parę nowych, ciekawych statystyk. Niektóre z nich mają nawet wbudowane opcje transportu publicznego. A może wolisz mniejsze tłumy? Wypróbuj miejskie parki sportowe: są mniejsze i można je umieścić praktycznie wszędzie.
Stworzyliśmy tę stację radiową dla wszystkich naszych poppunkowych budowniczych. Jeśli lubisz muzykę pop punk, ta stacja jest właśnie dla Ciebie! Zawiera 16 ścieżek, czyli ponad 75 minut mocnych i skocznych brzmień.