Cities: Skylines - World Tour Bundle 2
Dünyanın dört bir yanından ilham alan yeni içeriklerle Cities: Skylines "World Tour"un ikinci durağı!
Cities: Skylines, Afrika Kıtası'nda geçen, yeni olasılıklarla dolu Africa In Miniature'u sunar. Uzun süredir Cities hayranı olan 3D Sanatçısı Setonji "Prince Set" Hotonu'nun bu ilk Content Creator Pack'i, Afrika'nın son derece çeşitli mimarisini, canlı renklerini ve benzersiz kent karmaşasını keşfetmeni sağlıyor.
Var olan kent şaheserlerinden ve benzersiz mimari konseptlerden ilham alan, toplam 28 yeni bina.
Afrika kıtası geniştir, müziğiyse çeşitlidir. JADIA (Just Another Day in Africa) Radyo İstasyonu, ülkesinin müzikal geleneklerinden ilham alan ve Cities: Skylines'a yeni bir hava getiren müzisyen Wan Shey imzalı 16 şarkıdan oluşan bir koleksiyondur.
Perakende alışveriş çılgınlığı başlıyor! Topluluk mod tasarımcısı KingLeno'nun Content Creator Pack'i "Shopping Malls" ile Şehrine çeşitli alışveriş merkezleri ekleyerek alışveriş deneyimini bir üst seviyeye taşıyacaksın.
Bu content creator pack, Alışveriş alanlarını dolduracak büyük mağazalar, açık hava alışveriş merkezleri ve fast food restoranları da dâhil olmak üzere 60'ı aşkın mülk sunuyor.
Ticari bölgeye 53 büyütülebilir bina ekleniyor (mahalle çarşıları, mega mağazalar, modern lüks alışveriş merkezleri ve açık hava yaya çarşıları)
"80's Movies Tunes", 80'li yılların klasiklerinden ilham alan bir Radyo İstasyonudur. 15'i aşkın parça ve yaklaşık 70 dakikalık müzik ile geçmişe yolculuk edelim.
Topluluk mod tasarımcısı BadPeanut'ın geliştirdiği Content Creator Pack "Sports Venues" ile spor sezonu asla sona ermiyor. Bu Content Creator Pack'te, benzersiz stadyumlardan topluluk spor parklarına kadar Şehrinin spor ihtiyacını karşılayacak her şey var!
Vatandaşlarının en sevdikleri karşılaşmaların tadını çıkarmasını izle! Büyük stadyumların hepsi gerçekçi futbol, beyzbol ve Amerikan futbolu animasyonlarına ek olarak inceleyebileceğin ilginç istatistiklere sahiptir. Bazılarının dâhili toplu taşıma seçenekleri de bulunmaktadır. Daha küçük kalabalıkları mı tercih ediyorsun? O zaman Topluluk spor parklarını dene; daha küçükler ve her yere yerleştirilebilirler.
Pop Punk sevdalısı tüm şehir mimarları için bu Radyo İstasyonunu oluşturduk. Pop punk türünü seviyorsan bu Radyo İstasyonu tam sana göre! 16 parça ve 75 dakikayı aşkın güçlü, yüksek tempolu ezgiler içerir.