Cities: Skylines – World Tour Bundle
Zainspiruj się regionami z całego świata dzięki pakietowi Cities: Skylines „World Tour”. Pakiet zawiera dwa zestawy treści od twórców: „Heart of Korea” i „Skyscrapers” oraz dwie stacje radiowe: „K-Pop Station” i „80's Downtown Beat”.