Cities: Skylines - World Tour Bundle
Cities: Skylines "World Tour" ile dünyanın dört bir yanından çeşitli bölgeler sana ilham versin. Bu bundle'ın içinde iki Content Creator Pack, "Heart of Korea" ve "Gökdelenler" ile iki Radyo İstasyonu, "K-Pop İstasyonu" ve "80'ler Downtown Beat" bulunuyor.