City of Gangsters: Atlantic City
Expand your gambling operations to attract high-rollers to Atlantic City casinos in this new high-stakes expansion!
Atlantic City map - During Prohibition, booming tourism in and around Atlantic City demanded grand entertainment and lots of illegal alcohol. So it very rapidly became a mecca for bootlegging and gambling. The loosely connected patchwork of neighboring towns separated by a tangle of bays and estuaries on this map will require some interesting geographic solutions as you build your empire at the shore.
Expanded gambling opportunities - Access gambling earlier in the game and expand more quickly with fewer limits than other cities.
Atlantic City themed buildings - Explore America’s Playground with its iconic boardwalks and bucolic surroundings.
New vehicle types - To help you shift your illicit merchandise all over coastal New Jersey.
Town car - A medium capacity vehicle that sits somewhere between a car and pickup truck.
Cargo van - A high capacity vehicle that can transport very large loads more efficiently around the vast Atlantic City map.
Unique victory condition - To meet based on the profitability and size of your Atlantic City casinos.