City of Gangsters: Bourbon Bootlegging
Cincinnati city map - On the Ohio River just across from Kentucky with its long history of distilling whiskey and bourbon. A new challenge presented by the city’s singular geography with hills, distinct neighborhoods, and the Ohio River cutting off valuable resources in Kentucky.
Bourbon: Acquire bourbon from Kentucky’s reserves of pre-Prohibition whiskey and learn how to counterfeit it from locals.
Corn whiskey: Use the abundant corn that comes from Cincinnati’s stock yards and Ohio River barges to distill into a precursor of its more famous cousin, bourbon.
Additional missions - Based in Cincinnati and its environs that feature the locally unique resources.
Cincinnati themed buildings and businesses - That anchor you in the Queen City with its stockyards and river port.